Mentorskap

Tog en fika med Daniel Tingström (Creative Director, Creative Space) tidigare idag. Han kommer fungera som en mentor för mig under utbildningen på Berghs. Vi pratade om bland annat hur jag ska kunna få ut så mycket som möjligt av denna utbildning. Det känns jättebra och roligt, jag fick med mig väldigt mycket ny inspiration och motivation. Jag har skaffat delmål och riktlinjer för hur jag ska ägna tiden på Berghs. Jag kan varmt rekommendera att ta en kaffe med någon i branschen för att bara prata och diskutera, om bara vad som helst. Människor är så snälla och hjälpsamma, man blir så lycklig.

Taggad ,

Kommentera

