En tjej som vet hur man får pli på sig själv?

I KVÄLL VAR DET TÄNKT ATT JAG SKULLE JOBBA, VARA KREATIV OCH BÖRJA MED UPPGIFTEN SOM SKA PRESENTERAS PÅ MÅNDAG.

DET BÖRJAR MED ATT JAG UNNAR MIG EN POWER-NAP FÖR ATT FÅ MER ENERGI UNDER KVÄLLEN. DEN PÅGÅR I TVÅ TIMMAR…Image

EFTER DETTA UNNAR JAG MIG OST OCH KEX FÖR ATT MOTIVERA MIG I MINA KREATIVA TANKAR…

DET SLUTAR MED ETT STÄNDIGT ÄTANDE, VARPÅ EN ÄCKLIG MÄTTNADSKÄNSLA OCH ÅNGEST. BÖRJAR GENAST TÄNKA PÅ HUR JAG SKA LÖSA DETTA OCH KIKAR EFTER TRÄNINGSPASS. BOKAR ETT I MORGON BITTI. DÅ HAR JAG JU TVÄTTID?!ImageSÅ JAG GÅR TILL TVÄTTSTUGAN OCH TVÄTTAR I KVÄLL ISTÄLLET.Image

NU SITTER JAG HÄR VID DATORN IGEN, OCH BLOGGAR?!

-duktig tjej

Kommentera

