Skallen springer

Om jag har lärt mig att tycka om löpning, då kan vem som helst göra det. Två långa föreläsningar har vi lyssnat igenom idag, kom hem efter grupparbete kring 18:00, trött, men bestämde mig för en tur i mina snabba svarta. Rensar skallen på gammalt skit, samtidigt som jag tänker på nya projekt som ligger och väntar på mina idéer. För inte så längesedan hatade jag att springa, nu älskar jag det.

Vi har minst sagt fullt upp på IC, men fulla av energi och kreativitet hela dagarna (nästan).
Image

Photo by Josefine HelénBerghs School Of Communication

One thought on “Skallen springer

  1. kolkritan skriver:

    Sötplutta! 🙂

Kommentera

