Berghs är som ost

Jag ramlade in i morse halv 4 efter en trevlig kväll med några klasskamrater, lite full och hungrig tar jag fram Brie-ost som jag lägger på knäckebröd. Testar smälta osten i mikron och ja det smakade ljuvligt. Just i detta då fick jag en brilliant jämförelse. Att gå på Berghs är som ost, man njuter mer av det först när man smält det. 

Fantastiskt, jag vet. Jag försöker verkligen njuta av tiden, ibland känns det men oftast flyter allt bara förbi och jag glömmer vad jag är med om. 

ImageHär är jag och mina fantastiska gruppmedlemmar Josefine och Christopher, vi vann ett pris för en presentation om hur vi skulle öka försäljningen av Tabasco hos barnfamiljer. 

2 thoughts on “Berghs är som ost

  1. kolkritan skriver:

    Underbart Becca! Du verkar har det hur nice som helst! Ett tips är att lägga brieost på hamburgerköttet i stekpannan tills de smälter. Gott gott! 🙂 ha det bra!
    Kramar

Kommentera

